Vi vill rikta ett varmt tack till alla deltagare, föräldrar, och våra fantastiska unga ledare för två innehållsrika och väl genomförda dagar!
Dagarna har präglats av rörelseglädje, gemenskap och aktivitet. Rullskidor, lek, skratt, några skrubbsår och gott fika har tillsammans skapat fina minnen och bidragit till en härlig stämning.
Vi är stolta över det engagemang som visats av både barn, ungdomar och vuxna. Tillsammans skapar vi en förening där alla får möjlighet att utvecklas, ha roligt och känna gemenskap.
Ett stort tack till Leader3 sam som har gjort det möjligt för oss att erbjuda detta helt gratis!
Nu önskar vi er alla ett riktigt skönt sommarlov. Ta hand om er, njut av sommaren och ladda batterierna – så ses vi igen till hösten!